Christmas Time

Denna veckan har varit upptempo. Orkar inte berätta om varje dag men jag har varit på Väla med Robin och gjort om på hans rum. Jag har simmat och sen var jag på gymmet för första gången i mitt liv. Och det märktes dagen efter då jag knappt kunde rör mig. haha. jag har även hunnit med promenader med olika prickar i mitt liv.

Fredag: Jag var i Kristianstad med min make han skulle till tandläkaren och tog längre tid än anat så jag somnade i bilen under tiden han var där sen blev det mat och en runda på stan och jag hittade inget. Men Robin skulle köpa någon sladd på Claes Ohlsson så jag gick där och tittade lite det fanns mycket kul. Sen på kvällen blev det Idol mys med Anna hann dock inte se hela för jag blev utschasad vid kvart över 10. haha. Anna var tvungen att köra till akuten med E som hade trillat. Så jga fick se när Erik vann här hemma. Ville ju dock att skulle kommit ut som segrare ur det här men tvån brukar det gå bra för ändå.

Lördag: Idag var det dags för frisimscupen och julavslutning med simningen. Och vår simmare vann hela cupen och hon såg liten ut med den stora pokalen. Tycker om frisimscupen för då kan våra småsimmare slå ut de som simmar i A och B gruppen. De små har sådan respekt till de äldre så det är kul när de kan vinna över dem. Sen på kvällen blev det julbak med Ida och Anna vi slog slag i saken och gjorde knäck. Skulle ut egentligen men någon var lite kinkig så det gick inte för sig.

Söndag: Imorse såg jag den första snön falla. även om det inte var mycket så var det en bra början. Skulle dock vilja åka till Madison nu när de har en halv meter snö. ÄLSKAR SNÖN. Sneh ar jag julstädat och tagit fram alla tomtar, eller en del av dem i alla fall. Familjen har även varit oh ätit julbord på Hovdala Slott. Det var riktigt gott men när man är klar så skulle man nästan kunna rulla ut därifrån. I skrivande stund så är jag så mätt att jag somnar.
Sen snart ska vi åka till simningen. De yngre har slutat för året så nu är det bara Medley kvar så det är bara simning mellan halv 7 och halv 8. Det är rätt skönt. Sen efter det ska jag till Robin, får se hur han mår för han var tydligen på hugget igår.


Här kommer lite bilder från dagen...

första snön

julpyntat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0