I Mitt Vackra Vita Vinterland

Idag är det den 18 december det är alltså en månad kvar tills jag lämnar Sverige för ett år. Jag längtar så sjukt mycket. USA är ju en dröm i sig.

Idag åker jag och mamma till Jönköping. Pappa kommer dit senare. Vi ska på 50års fest imorrn så jag passar på att följa med upp så jag kan träffa Ida. Ikväll blir det utgång ska bli så kul att träffa henne för det var ett tag sen nu vi sågs. Känns som vi inte setts sen jag tog studenten men jag kan ha fel för det var ju verkligen jätte länge sen.

När jag kommer hem lovar jag att uppdatera både veckan som gått och helgens äventyr. Nu kom mamma hem så nu måste vi åka. Ha en sup(er) helg för det ska jag.

Clara,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0