At The End Of This Road

Har inte haft orken att skriva i veckan, jag har varit trött i allmänhet. Jag kan berätta lite kort vad jag har gjort i veckan.
Måndag kommer jag inte ihåg vad jag gjorde eller jag var nog hos Robin och sen var det tränarmöte på kvällen. Sen fick jag ett samtal från Camilla på Ljungdalaskolan och de undrade om jag kunde komma och vikarier på tisdagen. Så på tisdagen var jag på ljungdalaskolan hela dagen. Det var skit kul så sjukt söta ungar. En liten kille tyckte jag var lika Amy Diamond. Undrar vad han syftade på vad jag vet så har jag ingen glugg så det måste vara något annat. Sne var det direkt till simningen efteråt. och sen skulle jag vara med på styrelsemötet. Kul Kul.
Sen på onsdagen ringde Camilla igen och undrade om jag ville jobba nästa vecka med och tackar nej till jobb, det gör man bara inte :P Så på måndag ska jag ut på någon höstpromenad hela dagen. Jippi Ka Jei.

Fick brev hem om att man ska vaccinera sig på tisdag, kul när typ alla ska dit mellan 14-16 då lär man ju få sitta där och vänta ett tag. Funderade ett tag på att strunta i det men pratade med familjen i USA och de tyckte verkligen att jag skulle ta den så på tisdag mellan 14-16 får ni inte tag i mig för då sitter jag i min t-shirt i nåon gammal kyrka. haha.

Igår fick jag mina visum papper jävlar i det vad mycket man ska fylla i. om jag gjort militärtjänst om jag går på droger, om jag äger vapen eller hur det nu var. Sen har Amerikanska Ambassaden bestämt att man inte kan betala in avgiften över nätet så man måste till banken och fixa det och det var inte det lättaste för det var massa saker som skulle stå på kvittot och det skulle var stämplar och liknande. Så den ena i kassan bredvid sa till tjejen i min kassa att "Låtsas att du är i Irak för där stämplar dem utav bara den" .

Blev även en promenad med Ida igår vi har alltid mycket att ta upp och disskutera. Sen blev det kräftor på kvällen eftersom Robin svek så blev det mer till oss men jag har nog aldrig tryckt i mig så många. vi hade allihop ont i magen efteråt. Efter det begav jag mig till Friskus där det var Idol tittande med Anna Emma och Ida. Jippi Ka Jei. Synd att Rabih skulle åka ut bara, jag tycker det är dags att skicka ut Eddie för han sjöng verkligen inte bra igår.

Angelica begav sig till USA i Måndags och jag önskar henne all lycka till där borta så ses vi när jag kommer över:)



Sitter vid datorn och kladdar lite och gjorde ett kollage med några av bilderna som togs i Spanien. Skulle ge mycket för att åka ner till solan med samma flickor och slå runt igen.



Ha en fortsatt bra söndag :)


Kommentarer
Postat av: rabihs flickvän

nu är rabih hos mig istället ;D

2009-11-07 @ 18:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0