Catch A Falling Star

Var hemma hos Robin igår kväll för lite tv-mys. Han hade varit upp och jobbat med Henke. det är alltid så skönt när han kommer hem. Sen i morse var det tävling på Tyrs Hov det är verkligen hur kul som helst när det går bra för dem. Och jag tycker verkligen det gick bra för alla idag. Det blev många medaljer och personliga rekord.
Ocg nu ska det bli matlagning till pappa, det är ju fars dag och allt jag har gjort i ordning ett litet kollage med bilder på mig pappa och Julia när vi var små och ramat in. Mamma fick ett till mors dag, dem måste ju behandlas lika. haha.

Igår pratade jag lite med min host mom och tjejerna har sagt att de är spända på att jag ska komma. Jag längtar verkligen nu tills jag ska få ge mig av. Pratade med en tjej som heter Amanda med hon ska flyga samtidigt som mig så vi ska vara på skolan samtidigt.  I Can't wait.

That is all for now. Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0