I Blame It On The Boogie

Ännu en vecka närmare mitt livs största äventyr jag är så otroligt laddad för att åka. I måndags var det pepparkaksbak med Robin och Julia det var kul. Robin blev lite aggressiv mot pepparkakorna men han lugnade ner sig till sist och dem blev så väldigt goda. Och degen var himelsk som vanligt. Efter det blev det en promenad med Ida det blev en kort variant sisådär 15-20 min för det regnade aningen för mycket. Sen i tisdags var det jobb med simningen som vanligt. Finns inte mycket att berätta om den. I Onsdags åkte jag och Julia till Malmö för att besöka SACO-mässan. Och det blev en hel del trängsel på bussen folk puttades in en gammal dam fick putta runt folk för att komma ut. GALET. På mässan kollade vi runt och fick lite nya perspektiv vi var på ett seminarie för Mittuniversitetet om Kriminolog programmet i Sundsvall det var verkligen intressant och jag kan verkligen tänka mig att söka in när jag kommer hem. Det blev lunch buffé på Pizza Hut det var mums mums. I torsdags var det jobb på Ljungdala i första klass. Vi gjorde adventsljusstakar och läste i läse boken som visade sig vara Vi Läser. Det var den boken vi läste när jag gick i ettan tvån. Den om Tor och hans hund Lump och kompisarna Olson ,Sven  och Fatma med mera. Nostalgitripp till Sturefors klass 1C. haha. Idag har jag inte gjort så mycket blev en resa till Ida för en promenad. sen körde hon mig hem. Ikväll blir det Idol-mys med Ida och kanske Anna och Tessan. Kul Kul. Imorrn ska jag ínte göra så mycket på dan men sen på kvällen ska jag och Robin till Kristianstad och äta och sen titta på Luftslottet som sprängdes. Har älskat dem andra filmerna så jag hoppas verkligen på denna att den ska vara lika bra som de andra.

Det var allt från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0