Raise Your Voice To Be Heard

I helgen var det lugnt. På fredagen var jag hemma och mös med pappa och Julia eftersom mamma var på GeKås och brände pengar. Sen på lördagen skulle både jag och Julia åkt på tävling men det visade sig att vi hade bara en simmare så det var onödigt att vi åkte båda så Julia åkte på den. O var jätte duktig persade som vanligt med flera sekunder. Robin var här en stund och jag fick en bukett med jätte fina blommor. Tackelitack :) Vid 1 tog jag bilen till Kädarp för en liten avskeds fika med Maja hon åkte till Kina igår och beräknas vara borta till Mars eller så länge pengarna räcker så då lär vi ju inte ses igen förrns i februari 2011. Pappa var lite butter när jag skulle köra ut på landet eftersom han tvättat bilen dagen innan men eftersom det var till Maja jag skulle så gav han med sig :P haha. Stannade hos Maja till kvart i 4 ungefär sen var det hem. Och senare på kvällen åkte jag Emma Ida Anna och Tessan till Näsby och bowlade. Det var sjukt kul jag tror att Ida vann, eller jo förresten det gjorde hon. Sen var jag eller Emma tvåa kommer inte riktigt ihåg hur det blev där.
Och nu i veckan har det inte hänt så mycket. Igår jobbade jag lite på Ljungdala skolan jag hade stängningen och jag hoppas att det gick vägen det är ingen som har ringt iaf om att det har blivit fel:)
Idag ska jag träffa min jobbcoach Caisa och sen blir det mer jobb. jag ska ta mig tid för att åka till graven med jag missade helt allhelgona i år och har lite dåligt samvete för det så jag ska dit idag istället med en blomma.
Idag är det 59 dagar kvar tills jag lämnar Sverige och jag längtar verkligen. Vill bara komma iväg och börja mitt äventyr :)

Ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0