Smiling Directly When I See You

Hela söndagen spenderades i simhallen. Eller det var iof två olika simhallar. mellan kvart i 8 och 4 var jag i Osby på Höstsimiaden det var kul alla simmarna var jätte duktiga och det blir bara bättre och bättre kommer sakna min små änglar när jag åker. Imorse lämnade jag Robin i min säng och jag och Julia åkte och simmade det var riktigt trevligt idag för Johanna och Therese var där med. Men inte för att det är tråkigt att simma med Julia men omväxling är bra ibland. Sen är det dags att åka till Stockholm imorgon och fixa det lilla visumet, är lite nervös nu att jag fyllt i allt fel och att de kommer säga till mig att jag inte får åka. Men jag hoppas att det ska gå vägen. Det är även fotografering med alla simmare imorrn till Julbladet som kommer ut i postlådorna. Jag har då aldrig lyckats bli bra på bild de 5 åren jag varit med i bladet. I år hoppas jag på att det ska bli den första. Det ska iaf bli kul med två dagar i Sthlm med Julia. Lite shopping ska jag hinna med. Speciellt viktigt är att jag ska in på Buttericks och införskaffa mig något till min avskedsfest.

Nu ska jag sova. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0