Someone's Watching Over Me

Har haft fullt upp i veckan därför har jag inte skrivit.
Måndag-Onsdag har jag jobbat på Ljungdala skolan. Det var höstvandring på förmiddagen det var kul alla barnen är så snälla. Det var en 17årig kille med också som hade APU och då tyckte alla tvåor som jag hade förra veckan att det var kul och kom springandes och skrev F är kär i dig han tycker du är söt. Tycker inte du att F är söt? Jag känner inte ens F. Var man själv så jobbig mot vikarier i den åldern? Jag vet att man var grymt jobbig när man kom upp i högstadiet då var det ju kul att lura vikarien om när man slutade och om hur det brukade vara. Nostalgi tripp till högstadiet just nu. På tal om det så tog jag vaccinet mot svininfluensan i tisdags jag tog bussen dit med Johanna, det avr kul vi har alltid något att prata om. Eftersom vi tog bussen så var vi där 25 minuter för tidigt men det var något nummerlapp system så vi fick vaccineras först sen Johanna var 00 och jag var 01. Efter att vi taget den så ramlade det in mer folk. bl.a Robin, Sebban, My och Johanna det var kul och även några andra som man inte umgåtts med sen högstadiet. Staffan, Hanna, Sofie Det var kul att se gamla ansikten.

Det var inte lika kul på kvällen då jag inte kunde få av mig den där helvetes t-shirten man var rekommenderad att ha. jag fick ju inte upp min arm. haha Robin fick hjälpa mig sen var jag så rädd at han skulle sprattla i sömnen och slå till mig så jag sov på soffan. Jag hade sjukt ont i armen dagen efter med och igår så vaknade jag upp och var väldigt hängig. Det visade sig att jag hade feber så hela dagen igår låg jag i soffan däruppe och tittade på Vänner mådde mycket bättre efter det med. Men dock efter min vännerbehandling så har jag lite feber idag med. Tråkigt. Det är ju fredag och allt och jag fick tacka nej till en promenad med Idis och det är inte kul alls. Grattis till ditt nya jobb gumman :D Wish you all luck! Men promenaden får bli på sönda istället. Men hoppas på att bli frisk till imorrn för då blir det fika i Kädarp ska bli trevligt. Maja åker ju snart och sen åker jag så vi behöver ses för sen blir det ju inte förrns näst nästa år :/

Är inte Facebook helt otroligt egentligen? folk hittar sina syskon som de aldrig träffa med mera med mera. det är sjukt man kan hittaa nästan vem som helst. Det är en norsk tjej som har hittat mig där och hon ska till samma ställe i USA hon åker dock veckan innan mig så vi är inte i NY City tillsammans men ändå. Jag längtar så sjukt mycket tills jag ska åka nu kan inte förstå det. Angelika har det hur bra som helst och jag vill bara iväg.


Have  A Nice Weekend


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0