Waiting On The World To Change

Idag har det inte hänt så mycket. Det mest dramatiska var att julia glömde sin plånbok hemma och hon skulle ta tåget till Stockholm så mamma fick åka från jobbet hem där jag väntar med plånboken sen fick vi åka till stationen med den jag springer in hittar inte Julia hon svarar inte heller på telefonen som jag och mamma ringt till under 20 minuter. Sen ser jag hennes röda jacka vid busshållplatserna hon trodde nog att jag skulle komma med bussen. nu är det typ 7 minuter till tåget ska gå. Yes Vi Hann. Jag går till mamma i bilen vi åker hem. Sen ringer Julia och säger det lär ta tid innan jag kommer iväg. Får det är en olycka i Eslöv. Så hon fick sitta på stationen ett bra tag och vänta på att tåget ska komma. Varför ska man hoppa framför tåg det försenar hur mycket som helst måste ju finnas lättare varianter. Nej men skämt o sido personen i fråga mådde nog inte bra.
Ikväll blir det förfest hos Johanna och sen beger vi oss till Harry's har inte varit där innan så det ska bli kul. Min kära mamma jobbar med ägarens fru så jag fick två fribiljetter så jag inte behöver betala det skyhöga inträdet på 50 svenska kronor :) Nej men det var jätte bra det peppade mig lite eftersom jag egentligen inte har jätte mycket pengar:) 
I eftermiddag har jag mamma och pappa möblerat om i tvrummet med, det blev fin fint :)

Hoppas alla får en bra kväll för det ska jag ha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0