You Belong With Me

Igår var det som sagt förferre hos Johanna. Tyckte att dagen gick väldigt långsamt igår men som vanligt är jag alltid för sent ute när det kommer till att fixa till sig. Och tur var att bussen var lite sen annars hade jag missat den. Hos Johanna var det mys och trevligt vi kollade på idol och drack våra medhavda drycker. (skönt att Reza äntligen åkte ut) Vi spelade också något spel med andra ord tror jag det hette. det var kul. Ida och Johanna vann över mig Anna och Elin. Jag må vara dålig på att förklara ord men Anna satt i 30 sekunder och frågade samma sak. Det finns en massör i Hässleholm efternamn Vitaj vad heter han i förnamn. Jag och Elin såg ut som frågetecken.. Sen bar det av till Harrys med tåget 00.23 och vi kunde inte få tag i biljetter för våra kort funkade inte och sen kom det ingen konduktör så vi betalade inte. Sen in på Harrys det var sjukt kul, rätt folk gör kvällen rolig. Och ni tjejer är det BÄSTA. Efter Harrys blev det taxi hem till Anna för att sova. vaknade vid 8 av att Sappo hoppar upp och andas med sin sjukt härliga andedräkt i mitt ansikte. HÄRLIGT? NOOOOOT.
Sen idag har jag promenerat med mamma beställt några böcker så jag ahr något att läsa. Har även kollat på Twilight och nu tittar jag och mamma på Maid Of Honour. En riktig mys film måste jag säga. Robin kommer hem ikväll men han har inte tid med mig. Nej jag skoja bara. Ikväll får det bli film mys med mig själv vet inte vad jag ska se för film dock men det lutar åt The Proposal har inte kollat på den än. Fick den på posten förra veckan. Nej nu ska jag kolla färdigt på film men mamma.
Ha en bra kväll.


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha gillar du inte Zappo ;) :(

2009-11-29 @ 13:39:48
Postat av: elin

Riktigt fin blogg!

Allt bra med dig? :)

KRAM! :)

2009-11-29 @ 13:53:42
URL: http://elinsochrs.blogg.se/
Postat av: Ubeauty

Besök min blogg där jag skriver om allt möjligt i kategorierna Bakelser, Kärlek, Naglar, Självförståelse/Psykologi, Skönhet/Smink/Mode =)

2009-11-29 @ 15:07:36
URL: http://ubeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0