1.00 pm

Då var det över med den dåliga uppdateringen, för min dator fungerar igen som den ska. JIPPI. Livet börjar bli bra igen. Känns som mitt humör kretsat runt en trasig dator de senaste dagarna, inte bra. Träffade Lea idag vi skulle testa på Zumba som vi pratat om i flera veckor men Heather försov sig idag så jag fick köra tjejerna till skolan så vi hann inte med passet. jag ska dra mig dit på söndag har jag bestämt måste testa på det nu. Vi sprang en runda istället och sen var det Starbucks som gällde. Åkte till Copps med för Lea skulle köpa några chokladpinnar så vi går in hon köper sitt trams sen ut till bilen då har det parkerat en himla lastbil bakom min bil så jag inte kommer ut jag blev så sur, jag hade ju telefondejt med min nya kärlek Arnold. haha den kunde jag ju inte bara missa. Men vi fick sitta där och vänta i typ 10 minuter till lastbilsnissen kommer ut då säger han "do you want to leave?" och ser skit sur ut. han backade undan och ställde sig framför en annan bil istället. Vilken j***a nisse då. Här kommer bilder på dramat.


uttråkad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0