10.08 am

Springbreak i Wisconsin. Skont har det varit att vara ledig en hel vecka utan familjen men det ar anda skont att de kommer hem idag. Kommer ocksa en kille hit snart och ska fixa min dator . HALLELULJA sager jag bara:) Overlycklig just nu det anda som drar ner ar min feber och min huvudvark minns inte nar jag madde sahar piss sist. igar lamnade jag knappt sangen madde sa himla illa och jag fros ena sekunden och svettade som en gris nasta. Mar lite battre idag men har fortfarande feber. Har en gnutta hemlangtan idag men jag hoppas att det gar over snart. saknar alla dar hemma enormt mycket. Blir sa glad varje gang nagon skriver till mig hoppas att det kommer fortsatta sa och att ni inte trottnar. Ni ar bast. Nu ska jag ata nagot at bara tva apelsiner igar sa borde ata nagot idag. Skont att fa veta att mormor ar i Habo igen dock pa nagot hem eftersom hon inte riktigt far ga och sa. Men mamma pappa och julia ska upp i helgen och mormor far komma hem en stund imorrn och komma pa paskmiddag :) Glad pask pa er alla.

Puss Clara


Kommentarer
Postat av: amandaa

hej såg fel på tiden så var en timma tidi så gick på ett annat pass .. .:P men gick du? hur var de?, ska pröva igen på torsdag haha .. hoppas allt är bra kram

2010-04-06 @ 16:25:51
URL: http://amandaholso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0