12.35 pm

Började min lördag förmiddag på gymmet sprang lite och körde lite rygg och mage så nu känner jag mig redo att fånga dagen. Har suttit lite ute i solen med det är 18 grader idag ungefär känns konstigt när det var -4 igår morse. Det går upp och ner hela tiden. Har mycket energi nu men de andra aupairerna jobbar eller som vanessa så sover de väldigt läng. Men vi ska antagligen spela Lasertag senare ikväll det är som laserdome tror jag. Vet inte riktigt. Men det ska bli kul. Vet inte var min hostfamily är de var inga bilar här imorse när jag åt frukost. MEn det var skönt det med. Tittar mig i spegeln nu och ser allt det börjar komma fram lite fräknar nu. Snälla låt solen och värmen stanna så jag hinner bli lite brun innan Miami. Nu ska jag nog ut i solen en stund till men ha en fortsatt bra dag där hemma. Lycka till alla mina små simmare i Sparbankscupen idag :)
Puss Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0