2.50 pm

jag har i alla fall internet på min dator nu det ar det ända som funkar. Har gråtit en skvätt med, var full med hopp när min vän Arnold från Dell ringde vi började installera Windows igen och allt gick bra sen tog jag ut skivan ur dator och skulle börja installera något annat då funkar inte Windows längre. Nu funkar det bara när jag har installations skivan inne. Jag orkar verkligen inte med mer problem just nu. Och nu när jag har mitt svenska tangentbord använder a hela tiden istället för å och ä. haha. Hoppas alla har det bra där hemma och jag lovar att uppdatera oftare nu när min dator fungerar igen eller ja nu när jag har internet igen. Igår fick jag punga ut 1000 kr för att föra över alla gamla grejer från gamla hårddisken till en extern hårddisk. livet suger riktigt hårt vissa dagar. nu måste jag försöka spara pengar så jag kan skicka hem presenterna jag köpt. Nu ska jag återgå till tvätten och äta lite lunch. Imorrn har jag nästa telefonmöte med min Soulmate Arnold. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0