7.00 pm

Har varit och hämtat tjejerna från track- och soccerpractice. Tog till ett stop på custard corner innan vi åkte hem tyckte tjejerna förtjänade lite glass. När jag såg vad tjejerna fick in ångrar jag att jag inte tog någon. Sen åkte vi hem igen och nu sitter jag här. Ska till Great Dane senare ikväll för middag och lite biljard ska bli kul. Pappa blev arg på mig idag för att jag glömt påminna honom om Agnes födelsedag så han hade skickat ett meddelande till henne och sagt att det var mitt fel. Så Agnes jag ber om ursäkt för att jag inte berättade för min pappa att du fyllde år. haha. Min host family åker antagligen till stugan i helgen det är ju turkey season. dags för lite hunting. Hannah och Heather är laddade på att skjuta stackars fåglarna.  Nej men Over And Out, ha en trevlig helg där hemma vi hörs snart igen :)

Bild från förra besöket på Great Dane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0