Grattis pappa :)

igår hade jag en riktigt skrämmande känsla när jag skulle gå och lägga mig. Jag längtar inte hem längre på något sätt jag trivs jätte bra med att vara här och just nu känner jag inget behov av att åka hem. Med det säger jag inte att jag inte saknar er där hemma för det gör jag, tänker på er nästan varje dag. Men jag trivs så bra och jag känner att det är här jag behöver vara. Fick också panik på dagen när Hannah frågade "What do you wanna do when you grow up?" Jag har absolut ingen aning om vad jag vill göra när jag kommer hem jag vill fortsätta resa men då måste jag skaffa mig ett jobb och om jag ska börja plugga vill jag plugga i Jönköping eller Göteborg men man kanske borde kolla upp vilket utbud de har först men det är där jag vill plugga i alla fall. Jag har många svar jag måste hitta innan jag kommer hem. 9 månader har jag på mig.
Idag är det pappas födelsedag. GRATTIS Pappsen. Hoppas att du får en jätte bra dag antar att det är jobb som ska göras. Din present är skickad och kommer väl vilken dag som helst om inte idag. Saknar dig och resten av familjen.  Nu ska jag dra mig till gymmet ha en bra dag där hemma. Puss Clara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0