Heath Ledger

Idag är det 9 dagar kvar tills vi beger oss till Miami, det ska bli så himla roligt. Idag var jag och fikade med Lea och hennes mamma som är här på besök. Det var riktigt trevligt, och kul att träffa Lea igen efter en vecka. Sen ikväll så har jag och Heather tittat på 10 things I hate about you. Tror jag såg den första gången när jag var 11 och det avr med Malin Andersson skulle jag tro. Har älskat den sen dess den är underbar. Heath Ledger kommer alltid att vara min drömprins. Finns ingen som är så underbar som han. Får hoppas på att man träffar honom i nästa liv. Annars hade det varit någon jag skulle sökt upp nu när jag är här :)




Godnatt Wisconsin,  Godmorgon Sverige


Kommentarer
Postat av: Ida

jag älskar hans leende!

2010-04-21 @ 19:30:22
URL: http://mittlivsomida.blogspot.com/
Postat av: amandaa

skulle inte tro de clara han är MIN ;)

han är såå himla snygg ...

allt bra med dig?



puss och kram

2010-04-22 @ 15:55:06
URL: http://amandaholso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0