I'm like a bird

Då var det Måndag igen men ingen lång vecka för mig åker till Miami på Torsdag. Körde tjejerna till skolan idag sen kom jag hem och sover till 11 sen fick jag åka och hämta Heather igen för att köra henne till DMV för att få hennes körtillstånd. Stannade på Subway på vägen tillbaka till Oregon. Annars har det varit som vanligt är dock väldigt sur just nu för mitt DebitCard vill inte fungera det bara piper när jag ska betala så jag måste till banken imorrn och jag vill inte behöva ta ut pengarna  och betala allt med kontanter i Miami så jag hoppas att de kan fixa det åt mig imorrn på banken. Har haft en härlig pratstund med Heather ikväll hon provade mina nya klackar, denna tonåring har riktigt snygga ben. haha Hon tyckte det var kul att vi hade samma storlek så hon kan springa runt i dem. Har massor av bilder från middagen igår kommer upp imorrn kväll för mitt batteri dör snart. Och min adapter är hemma hos Steffi ska få den imorrn ska ut och äta eftersom vi inte kan ses i helgen. Nej nu ska jag sova tror jag är riktigt trött. Godnatt Wisconsin Godmorgon Sverige.
Puss Clara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0