Let's bowl

Idag har tjejerna varit lediga från skolan så jag hade lite välbehövlig sovmorgon. Hannah gjorde frukost idag scrambled eggs, toast och frukostkorv. riktigt mumsig frukost sen gjorde vi oss i ordning för lite bowling hade kollat upp vägen dit på google innan men så kommer man halvägs dit för det är vägarbete. Heather berättade att Wisconsin har två årstider Winter and roadconstruction. De får göra om alla vägar nästan varje sommar pga betongvägarna. De borde ta efter Europa vad det gäller vägar. Vi hittade dit tillslut i alla fall. Jag vann första Hannah andra sen var det en runda till Subway för lunch och sen till DMV för att träffa Stacy och fixa Heathers driving permition. Hannah och jag väntade utanför, det kom fram en kille och beundrade min klocka.  Jag lovar den är en riktig kill-magnet. haha. Sen ikväll har Heather haft fotboll och spagetti dinner så jag och Hannah har ätit Tacos och tittat på House Bunny. Imorrn är de lediga med då kommer Marcus hit så då måste jag vara hemma och kolla de så jag och Hannah ska väl vara ute lite, måste prata med Stacy om det. Men nu är det dags att sova det ahr varit en lång dag :) Btw idag om en vecka är jag i Miami, Miami Beach :D Godnatt, sov gott.
Puss Clara 


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha klart jag älskar ironi :D Det är de jag lever för :D

2010-04-23 @ 13:29:45
URL: http://mittlivsomida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0