Lördag igen

Då var det lördag igen tiden går allt för fort. Igår var tjejerna lediga från skolan och det regnade hela dan så det blev mys med film på förmiddagen, Marcus hade med sig Avatar när han kom så jag och Hannah tittade på den. Hon var som i trans hela filmen det gick inte prata med henne. Vid 4 åkte vi till Oregon för Heather hade fotbolls match riktigt kul att titta på fotboll igen. Gick dock inte jätte bra för Heather för hon har problem med höften och det syntes att hon hade ont. Efter att ha kollat matchen så kom jag fram till att mitt största misstag i livet var nog när jag slutade spela. Jag saknar det riktigt mycket. Speciellt Tyringe laget i slutet vi hade så sjukt kul, Freddie var underbar tränare. Vi hade ju Hörja, Finja och plastlungan i laget. Plastlungan var ju vår enda målgörare under hela säsongen. Man kanske skulle ta och börja igen när man kommer hem. Heather berättade att de har typ "Hobby lag" inne i Madison. Dit man kan gå om man bara vill träna med ett lag och så man kanske skulle kolla upp det. För jag saknar känslan riktigt mycket. Vet inte riktigt vad som händer idag de flesta jobbar under dagen så får vänta tills senare för att få reda på något. Pratade med Sosso nyss med hon skulle träffa några aupairer på ett outlet mall men hon hittar dem inte. Och hon har inte deras telefonummer. Men vi kanske skulle ses senare vi får se. Tiden får utvisa:) MIAMI PÅ TORSDAG
Får väl säga grattis till HV71 som tog SM guld idag. Släkten är lycklig. och pappa dricker Irish för att fira :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0