10.14 am

I söndags var det gymmet och Zumba, vi skippade simningen för vi hade inte riktigt tid till det. Zumba var riktigt kul alla som var där var typ 40+ förutom ja Lea och Cathy då. Men det var riktigt underhållande och jag kommer gå dit igen i alla fall. Efter gymmet så åkte jag och Cathy till Noodels and Company och träffade Stefi jag åt pasta med spenat, feta och kyckling det var riktigt gott. Sen bar det av till 3 dollars biografen, något de borde införa i Sverige. När filmerna slutat att visas på de vanliga biograferna för 9-12 dollar kommer de till 3 dollars där ni kanske förstår att alla filmer kostar 3 dollar. Så vill man inte se filmen direkt kan man vänta en månad och se den billigare. Sne jag kom hit har jag sett ungerfär 10 filmer på bio det är vad jag ser på ett år hemma ungefär. Men är man underårig får man ju gå på bio. Igår skulle jag egentligen på frukost med Vera men Hannah är sjuk så jag fick vara hemma med henne. Jag hoppas verkligen att det är roligare att vara hemma med sjukt barn i Sverige för här är det riktigt tråkigt. Men jag har hunnit med all tvätt. SCORE ! Pratade med Selander på skype det är alltid lika trevligt att prata med henne, det finns alltid något att säga. Känns skönt att vi hittat varandra igen efter allt, tråkigt att det kom så tätt inpå att jag skulle åka bara. Men du finns där när jag kommer hem hoppas jag så vi kan fortsätta där vi slutade och sen ta vårt pick och pack och åka till Paris för en weekend. Att åka iväg såhär och vara borta flera månader visar verkligen vem ens riktiga vänner är, vissa hör av sig en gång i veckan vissa då och då och vissa aldrig. det är tråkigt men det är väl så det är man är i den åldern då alla drar åt alla håll. Det ska verkligen bli kul att se vilka som är kvar i lilla Hässleholm när man kommer hem igen. Idag är Hannah fortfarande sjuk så det blir inget gym idag heller funderade på att åka och simma ikväll men Stacy jobbar länge och Jon är och jagar Turkey. Så jag lämnar inte huset mer än när jag ska hämta Heather. Imorrn hoppas jag på att jag ska kunna åka iväg och se mig omkring. haha. Just det gjorde ett stort fotokollage igår som jag har på min anslagstavla, bilder från avskedsfesten, Ny, Chicago och Madison. Äntligen så känns rummet mer personligt och som mitt eget men Sara det känns fortfarande som en jaktstuga :)
Puss Clara



Kommentarer
Postat av: amandaa

haha är de en bild på mig jag skymtar där ;)

2010-04-13 @ 18:29:18
URL: http://amandaholso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0