3 månader

Har kommit fram till att det är svårt att ta sig tid att blogga under helgen för jag är oftast inte hemma. Så bestämda att ingen blogg lördag utan helguppdatering kommer på söndagar. I fredes var jag hemma med familjen och tittade på film, det var riktgit härligt att spendera en fredag kväll med dem. Sen i lördes sov jag länge när jag gick upp hade familjen redan åkt till stugan. Så jag hade en lugn förmiddag sen skulle jag träffa Cathy halv 1 @ the mall. Vi shoppade så gott som hela dan. Det blev en klänning, tre linnen, en jeansjacka (tredje jackan denna månaden) och strumpbyxor. Jag behövde verkligen allting, not. Vad jag behövde var ett par shorts eftersom mina favvis shorts sprack när jag lekte med Hannah. Sen åkte vi och hämtade Steffi sen hem till mig fixa oss och sen hem till Austin och hans roomates riktigt härliga killar de lovade att jag skulle få umgås med dem till hösten/vintern när Cathy och Steffi har åkt tillbaka till Tyskland. Vi åkte hem vid 1 tror jag då åt vi bananasplit  och tittade på Eurotrip, Scotty doesnt know, so don't tell Scotty. Har sett den hur många gånger som helst och älskar den. Sen när vi vaknat idag åkte vi till Dennys för breakfast/brunch det var mums. Efter det åkte vi till Target så Steffi kunde få fingrarna ur rumpan och prata med snyggingen i kassan vilket hon till slut gjorde. Sen efter det var det Aupair meeting, lasertag, det avr riktigt kul fick träffa den nya svenska tjejen med Sosso, hon verkar vara en skön tjej verkligen riktigt rolig. Sköt flest personer en runda, STOLT. det var vi aupairer mot det 7 åriga småkillarna. haha riktigt kul. Sen efter det en runda till Starbucks med Annika och efter det en runda till gymmet då jag inte gjorde något nästan inte ett stolt ögonblick. Såg bilder  från Lasertag nu och jag tror jag gått upp i vikt så jag pratar med min nya viktcoach nu måste sluta med mitt småätande för onyttigt äter jag verkligen inte. Nu ska jag hoppa i säng ser fram emot en ny jobb vecka, det är ju mindre än två veckor till Miami nu. JIPPI. Och Heather får sitt tillfälliga DM på torsdag, Kul för henne att hon får börja köra lite bil. Hoppas er helg varit lika bra som min. Vi hörs kära vänner. Glömde meddela att det är idag 3 månader sen jag satt på tåget till Kastrup det känns helt sjukt det går så fort, njuter "nästan" av varje dag. Trivs som fisken i vattnet.
Puss Clara





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0