Dags för flytt

Då var jag hemma igen efter 5 dagar i Chicago med familjen, finns inga ord att beskriva hur skönt det var att träffa dem igen. Vi gjorde allt möjligt tog en båt på Chicago river och tittade på byggnader, det blev shopping, god mat på bl.a. Flattop och Cheesecake Factory, mer shopping och lite bowling med. En och annan fika på Starbucks och en jäkla massa vind. Ja fy schöen vad det blåste hattar blåste iväg, kjolar blåste upp och paraply vändes utochin. då var det kul att sitta inne på ett fik och titta påa lla andra som kämpade utanför. Fick fina presenter, Tack familjen, mormor och morfar och tack så mycket Ida. Blev jätte glad för armbandet Tess det var en glad överraskning när jag kom hem.

Fick även goda nyheter från mamma, hon har äntligen fått jobb i Jönköping som hon velat så länge. Så hon flyttar upp om de får tag i en lägenhet. De hittade en jättefin på nätet så jag hoppas att det blir den. De säljer huset i Finja (ÄNTLIGEN). Julia och Pappa blir kvar i Hässleholm i en lägenhet, pappas kontrakt med jobbet säger att han måste vara bosatt i Hässleholm ett tag till. Lite tråkigt för mamma att hon ska behöva bo själv men det löser dem nog. En av de tråkigaste grejerna är ju att jag antagligen inte kommer tillbaka till Hässleholm om det inte är så att jag kommer ner på besök. Men det är ju bara 2½ timme det är ju inte hela världen som det är just nu. haha.

Efter att ha sagt hejdå till mamma, pappa och Julia så kom det lite tårar i taxin bussresan hem på 3 timmar fick mig att längta hem och undra om jag verkligen borde stanna men när jag väl kommer hem och öppnar dörren kommer Heather springade och kramar mig, I missed you so much. Då kom jag fram till att det var rätt beslut jag älskar verkligen tjejerna de är underbara.

Igår tog Heather ut sina fyra visdomständer. När hon kommer ut från operationen sitter hon i rullstol med två "isklampar" mot varje kind och blod på tänderna. Hon fnissar som aldrig för jag kunde verkligen inte hålla mig det såg ut som hon varit i barslagsmål. Påvägen hem skrattar hon och sjunger YMCA med halvöppenmun. haha. Heather på lustgas var underbart. När vi kom hem och hon lugnat ner sig så tittade vi på film, hennes kinder började svullna så nu såg hon ut som en liten hamster eller en chipmunk som Jon sa. Det avr bara för sött.

Nej nu är det dags att tömma diskmaskinen och fortsätta med tvätten, Heather sover fortfarande. Har inga bilder att lägga upp än för de är på familjens kamera men jag hoppas att de skickar dem SNART.

Puss och ha det bra allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0