I Love The Way You Lie

Då var det onsdag, har haft en lugn dag idag Heather har inte kännt sig så bra så vi tog det lugnt med Bones på förmiddagen. Sen gav vi oss ut för att köra lite jag är hennes körskolelärare denna veckan, kan nu förstå hur pappa kände sig när han åkte runt med mig och satt på passagerar sidan helt hjälplös och tryckte foten mot golvet i hopp om att bilen skulle bromsas. Jag får panik varje gång. haha. Vi körde i alla fall till Marcus Theatres och tittade på Inception. Det avr en riktigt bra film gillade den starkt, väldigt lång men aldrig tråkig. Dock avskydde jag slutet gillar inte när man får gissa sig till slutet. Heather gillade slutet, kan inte förstå varför?

När vi kom hem var Hannah hemma igen och hon mådde inte så bra hon heller men hon var glad att vara hemma och hon hade haft riktigt kul på Manito Wish. Och jag tycker det är skönt att båda tjejerna är hemma igen allt kan återgå till de gamla rutinerna igen. Nu är det även bestämt att Shqipe kommer hit Labour Day helgen, det ser jag verkligen fram emot ska bli skojsigt. Tråkigt är det dock att vår Karlstad vän, Sara Gustafsson, inte kan medverka. Men vi får försöka lösa det på annat sätt och planera in ett besök i Virginia nu när vi inte får åka till Columbus.

Nej nu är det dags för sömn, upp innan tuppen imorrn och köra Heather.

Peace out.
Clara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0