Tisdag alla redan

Da har nastan halva jobbveckan gatt. haha. Det borjar ga tillbaka till gamla rutiner nu och det ar bade jobbigt och skont. Heather hade forsta CrossCountry traningen igar det var samling klockan 7 pa morgonen, det avr tufft sen var det ett pass pa eftermiddagen med. Akte till gymmet efter att jag lamnat henne och korde slut pa mig sjalv det kanns idag vill jag lova. Vid 8 var det avskedsmiddag for Steffi, vannerna bara droppar av nu, en efter en. Men jag ska saga hejda kanns det som att vi ska ses nasta helg som vanligt det ar sjukt vad nara man kan komma nagon pa bara 7 manader. Kommer sakna henne sa sjukt mycket.

Idag var det uppstigning 05.15 Heather skulle vara vid poolen 05.45. ja j*vlar vad det var tufft att ta sig upp. Men jag korde henne till poolen sen akte jag hem och sov en timme till sen var det dags att hamta henne. Nu sover hon en stund och jag har inget att gora. Nu i eftermiddag ar det School registration. Sa dar ska jag spendera timmar. Det tar tydligen riktigt lang tid. Men efter det sa har Heather Cross Country igen sa da aker jag med till gymmet. Ser faktiskt fram emot det, kilon ska tappas efter denna sommaren vill jag lova :)
Vantas ett langt samtal med Therese i eftermiddag innan gymmet; JIPPI :D

Ha en fortsatt trevlig dag hemma och sov gott.
Kram Clara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0