Collegestuderande aupair

Dags för uppdatering från slutet av förra veckan och början av denna. Som sagt så var jag ute och åt lunch med tjejernas på Chilis, träffade en annan ny tjej med Alexandra från Tyskland såklart men hon var mycket trevlig. Sen bestämdes det att jag skulle med några ut på kvällen (förlåt mamma och pappa att jag är olaglig). Först var det lite party hemma hos Nadja födelsedagskalas för henne, välkomstparty för deras nya aupair och "vi har saknat dig" party för aupairen innan Nadja som var där på besök. Det var riktigt trevligt hon har en jättehärlig familj. Efter Nadjas åkte vi till Gemma och fixade till oss vi skulle ta in på ett hotell för natten för vi bor så långt utanför Madison allihop, Carina körde och Franci körde lämnade Francis bil vid hotellet och Carina körde Downtown. Började kvällen på Madisons hade riktigt kul gick in på Gemmas leg och jag lovar vi ser inte lika ut för 5 öre men det funkade. Jag ser kanske ut som 25 i alla fall. Hade en underbar kväll några insidenter men inget överdrivet det var en kille som skulle stycka upp oss allihop tydligen och vissa var verkligen höga som hus. Och efetr att inte ha drukit på 7 månader så tog jag det endå hyfsat lugnt. Var tillbaka på hotellet och i säng runt 6 och då stänger barerna klockan 2. Vet inte vad vi gjorde.

Sen söndag träffade jag Franci och tog det lugnt vi möttes downtown för lunch och lite prat det var givande. Blev en tidig kväll för jag var helt slut. Igår var det jobb som vanligt åkte till gymmet efter sprang 7,2K kändes riktigt skönt. Idag åkte jag till Edgewood för att betala mina kurser men det gick inte som jag hade tänkt mig så Jon följer med mig imorrn och betalar. Så på torsdag har jag mina första lektioner. Jag är då collegestuderande Aupair. Ser fram emot det verkligen. Var på gymmet idag med sprang 6K och var helt slut.  Nej men nu är det dags för sängen kommer lite bilder när jag ändå sitter här med.

Sovgott därhemma.
Puss Clara


Nadja, Carina och Sara



Franci och Gemma på mcdonalds driven är tydligen bara för de med bilar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0