Wisconsin State Fair, Milwaukee

Då var denna helgen också över har haft en ganska lugn helg. Fredag skulle jag träffa några av tjejerna men det blev inte riktigt av sen lördag jobbade jag några timmar Heather behövde shoppa lite och Stacy gillar inte att shoppa så hon skickade mig istället. Det är så skönt att umgås med Heather hon är snart 16 år och hon delar med sig av nästan allt som händer henne ser henne som en vän nästan. Sen lördag kväll så skulle vi på Anthonys BBQ men när vi kom dit så var det så j*vla mycket mygg det är helt sjukt vad mycket myggor de har här, usch. Vi åkte till Nitty Gritty och åt istället. Det var kul att träffa Lea igen hon har kommit tillbaka, skönt att hon är här igen.

Idag, söndag, åkte jag, Franci, Lea, Gemma och Nadja till Milwaukee på en typ marknad. Påminde mycket om Hästved måste jag säga. Det var riktigt roligt testade på lite av allt som såldes jag och Nadja betalade en dollar, ca 7kr, för att se "världens" minsta häst. Och det var bara en lite shetlands pony, inte värt 7 kr. haha. Efetr det åkte vi till Ellas Deli för middag och sen åkte vi hem igen. Kommer sakna de andra så otroligt mycket när de åker hem, jag har träffat en av de nya aupairerna hon verkar jättetrevlig och så men jag vill att de gamla ska stanna.

Ska tillägga en liten miss jag tackade aldrig Shqipe eller Gun-Britt och Janne för presenterna så jag klämmer in det nu istället. Tack Tack Tack så jättemycket, jag uppskattar det verkligen :)

Nu är det dags för sängen, tidig uppstigning imorrn. Puss puss


världens minsta häst.

Nadja, Gemma, Lea, Franci

Nadja och jag med våra elefant öron.

In the Cranberries


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0