You think you're cooler than me

Är precis hemkommen från gymmet blev att springa i 45 minuter som vanligt det känns så otroligt skönt efteråt. Men när jag kommer fram till gymmet och ska ta fram medlemskortet så är mitt bankkort borta jag börjar överanalysera som vanligt. Tänkte fan jag har glömt det när jag tankade i morse för det är det enda jag använt det till idag. Jag får panik men intalar mig att det ligger i bilen så jag springer och sen stretchar och sen ut i bilen inget kort. Nu börjar paniken komma tänk så har jag tappat det och någon har tömt det på pengar men jag kommer hem och hittar det i joggingbyxorna jag hade på mig när jag hämtade Heather. Kändes skönt.

Hade även första dagen på Edgewood College idag första kursen började 10.00 World Civilisation. Var där 15 minuter förtidigt dock men där var en väldigt trevlig kille som också väntade han var väldigt trevlig, slutade nästan aldrig prata så jag fick inte mycket sagt. Sen kommer vi in i klassrummet, jag hade sett på mitt schema att läraren var från Asien men jag trodde inte att han skulle bryta så på kinesiska jag förstod inte vad han sa och jag var inte den enda. Ska träffa denna man två gånger i veckan i 15 månader. Jag kommer dö. Psykologiklassen var roligare och jag gillade den mer. Lite mer folk i den klassen och en hel del trevliga tjejer så jag ska nog överleva. Hade fått en lapp på vindrutan när jag kom ut till bilen trodde jag hade fått böter men det visade sig att jag hade parkerat på High School parkeringen och inte college så det var en varning. hehe. Upps.

Nu ska jag kolla lite på Bachelor Pad och sen är det lägdags.

Ha en bra Fredag där hemma.

Clara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0