:D

I morse hade jag riktigt bra flyt med tjejerna dem gick upp själva dem visste vad dem ville ha till frukost så jag behövde knappt göra något. Och jag har blivit en jävel på att steka pannkakor. Annars har jag inte gjort så mycket har köpt en födelsedags present som ska skickas hem idag. Kul Kul. Så då måste jag till posten med ja. Kollade färdigt på Paradise Hotel imorse spännande avslut och lite förvånande kanske. Nu är det bestämt  i alla fall att jag ska åka och hälsa på Shqipe nästa helg ska bli så sjukt kul eftersom jag inte riktigt kommit till ro med vänner här än. Vi har bestämt att vi ska till IKEA eftersom det inte finns här (mycket dåligt) sen ska vi nog se en hockeymatch med. JIPPI. Hennes mamma har erbjudit sig att hämta mig här i Madison mycket snällt tycker jag och det blir ju lite billigare. Sara kanske också ska komma dit men vet inte riktigt hur det blir med det än. Ska bli kul kul. Nu ska jag upp och få i mig lite lunch tänkte jag. Mycket hungrig nu. Men alla får ha en fortsatt trevlig kväll hemma i Sverige och här i USA : God förmiddag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0