Do I ?

hade ingen jätte bra start på dagen trots sovmorgon men det börjar ordna upp sig. HAr hjälpt Hannah att rensa hennes garderob har gått bra men tillslut var jag tvungen att gå ut för hon fes hela tiden kunde inte hantera det längre. haha. Nu ska vi tjejer fixa till oss sen ska vi en runda till West Towne Mall för lite shopping. Det är tjejernas val att göra detta på sin lediga dag jag har inget med valet av aktivitet att göra. Igår hade de earliy release så jag hämtade de vid 12 tiden Marcus var med hem också. Hans Ipod hade tydligen varit sönder i veckor men jag behövde bara röra den och sen fungerade den igen. Han var måttligt imponerad av mina magiska fingrar. Synd att jag inte kan använda dem på min egen teknik, för min dator är verkligen på väg att ge med sig det är med nervositet jag startar den varje gång. Sen igår kväll hyrde vi några filmer och lagade mat. Köpte glass med och chokladsås gud vad gott men jag måste börja tänka på vad jag stoppar i mig nästa vecka. haha vill inte komma hem som en köttbulle VILL INTE. Men nu ska jag sminka mig och borsta gaddarna sen beger vi oss. Ha en bra Fredag allihop sup inte för mycket därhemma.
PussPuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0