Don't let me go

Har varit på gymmet nu kändes riktigt bra. Var där med Lea och efteråt åkte vi till Panera Bread för fika så jag köpte mig en Smoothie. Det var mums. Gillar PB det är riktigt mysigt, börjar redan tröttna på Starbucks haha nej då inte alls jag ska nog klara ett år. haha.  Blev riktigt sur igår för jag har fortfarande inte fått mitt Debit card än från banken och det var 3 veckor sen jag var där och beställde ett. Så jag ringde igår då hade dem glömt beställa det så jag får det nästa vecka någon gång. Blir så sur sånt här händer alltid mig. Det ända positiva det dragit med sig är att jag inte har handlat något eftersom de inte tar checkar i klädaffärer. haha.
Ha en fortsatt bra kväll hemma. Saknar er allihop. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0