Första dagen

Då var det första dagen ensam på jobbet. Eller ja nästan Mette ligger i sin säng och sover hon kom hem vid halv 8 imorse hon varit i Las Vegas hela helgen. Morgonen med tjejerna gick bra, Den yngsta var lite svår att få upp imorse och när jag frågade vad hon ville ha till frukost så slängde hon bara kudden över huvudet. Tonåringar? Sån var aldrig jag :D Sen har jag tvättat hela förmiddagen och håller på fortfarande, tog en välbehövd dusch nyss. Sen har jag och Robin planerat lite på vår Florida vecka ska behöva vänta enda till oktober tills vi ses men det är väl det bästa. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Denna vecka har S ändrat mitt schema lite så jag kommer jobba senare till typ halv 11 någon kväll. Kul då hinner man inte träffa några nya männiksor denna veckan heller. Jag vill skaffa mig ett umgänge. Just det i lördes köpte jag mig iaf en nya kamera, SJUKT billigt med elektronik här tråkigt är dock om man vill köpa mobiler som inte är knutna till ett abonnemang blir det lite dyrare. Tänkte lägga in en bild på min frukost i morse måste nog köpa hem något nyttigare kan inte trycka i mig choklad pannkakor varje morgon. Men frukten är sjukt god här även att det är januari , nej föresten det är ju februari redan:P Grattis morbror på födelsedagen hoppas marsipan tårtan smakar mums.
Pusspuss ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0