Lite av en dålig dag

Dagen började jättebra Hannah sov lite längre eftersom hon var sjuk men annars var hela huset på topphumör imorse det är inte varje dag Heather dansar upp ur sängen annars brukar det vara massa djupa suckar. Och Jon och Stace började morgonen med lite skateskiing innan jobbet.  Sen har jag och Hannah tittat på film hela dagen och det var samma film. The 10th Kingdom den var visst runt 5-6 timmar. Jippi. Men den var väl helt okej, kanske inget jag rekomenderar att beställa hem från LoveFilm mamma :) Sen hämtade jag He från skolan och efter det började allt gå utför. Skulle åka och ladda upp Mettes gamla mobil med pengar så jag kan använda den kommer in i butiken så tar dem inte checkar. Jag blir så irriterad på detta land varför ska de trillskas med att ha checkar om det inte gå använda i alla butiker. jag blir så frustrerad verkligen så nu måste jag åka till banken imorrn och ta ut dessa 53.34$ och banken ligger helt på andra sidan Madison. SUCK. Men jag behöver verkligen min telefon i helgen så det är bara att fixa. Sen kom jag hem tjejerna fixade maten ikväll eftersom S o J var på danslektioner ikväll. Så jag har suttit och konektat lite med He sen nu när jag skulle gå och lägga mig så påminde jag Ha om att ta in hundarna och hon ville ha hjälp så jag skulle hjälpa henne men hon fick inte in dem så vi går ut då ha Dewey en liten söndersliten kaninunge i munnen och Ha you have to take it it's like bones in it he can choke. Så jag sprang in hämtade en handduk och försökte dra ut kaninstackarn ur Dewey's trut. Herregud vilket drama men vi fick in dem till slut. Och He sprang ut och skulle tvunget titta på den. Döda djur är verkligen inte min grej. Stackars kanin dock knappt någon päls kvar och öronen bara hängde :S

Nej nu behöver jag sömn för imorrn bär det av till Chicago för att träffa Shqipe och Sara. KUL KUL !


Godnatt alla barn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0