Ny vecka

Sitter här tisdag morgon med sjuk huvudvärk och ont i magen, valet av delstat var kanske inte den bästa eftersom det kallas "The Dairy State" men men jag får försöka hålla mig borta från allt mjölkigt. Mette åkte hem igår vilket var tråkigt, konstigt att man kan lära känna någon så bra på bara två veckor men hon planerar att komma tillbaka i höst så det ska bli kul. Hon fyllde 21 i torsdags så det firades på Nitty Gritty det var riktigt roligt hennes amerikanska vänner är riktigt härliga blev till och med bjuden på konsert för en av killarna var med i ett band eller hur det var. Sen i helgen följde jag med familjen upp till deras stuga, typ en och en halv timme norrut. Det avr en så himla mysig stuga verkligen. På lördagen var det Downhill skiing som gällde det var riktigt kul J försöker lära tjejerna att åka telemark så jag och S åkte för oss själva. Detta räknades som en liten skidort det var väl i strl med Sälen ungefär. I jul ska jag följa med dem till Colorado och åka. Funderar på att lära mig åka snowboard tills dess hade varit sjukt kul. Men min balans är ju inte den bästa snubblar och har mig med mina egna ben. Men man måste försöka. PÅ lördags kvällen bakade jag och Heather en morotskaka vilken blev sjukt lyckad. Mamma jag lovar att bjuda dig på den en gång. Bästa morotskakan jag ätit och jag tycker inte om morotskaka annars. Söndagen var det längdskidåkning som gällde. Jag var lite skeptisk först eftersom jag inte gjort det sen jag var typ 6 och då tyckte jag inte om det. Det första jag gjorde när jag tagit på mig skidorna var ju att luta mig bakåt och pjäxorna är inte riktigt lika hårda som vanliga så självklart trillar jag. Jon börjar skratta och säger "Good start, I wanna see more of this". Men sen gick det bättre jag och Heather åkte på egna äventyr och hon lurar ut mig så vi åker vilse i spåren tillslut hittar vi en karta som visar att vi är på andra sidan och det är långt tillbaka till stugan. Jag var sjukt trött i benen. Igår hade jag en smutta träningsvärk. Udner hela tiden jag åkte tänkte jag på pappa och vasaloppet haha. Det vore kanske något att köra Vasaloppet när man kommer hem. Har tyvärr inga bilder från helgen för jag glömde kameran men jag hade dock laddaren med mig. det var ju bra iaf. NOT. I helgen åker jag till Chicago och ska träffa Shqipe och Sara det ska bli sjukt kul. Det får ni höra mer om när jag kommit hem men här är några bilder från Mettes födelsedag.
Mette och Isabelle
Mette och Lea med the Blowjob
Efter The Blowjob
Ha en fortsatt bra dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0