Starbucks

Morgonen har gått bra. Hannah börjar bli sjuk men hon vägrar stanna hemma från skolan, Jon säger att hon skulle gå dit även om hon var halv död. Riktiga pluggisar de här barnen. Hade bråk med min bil imorse med alla dörrar hade fryst fast så kom inte in. Efter att ha slitit lite så kom jag in i baksätet och fick kräla mig in i framsätet. Måste sett roligt ut. Sen funkar inte min spolarvätska och ja det finns gott om det under huven det vill bara inte upp på min ruta. Och det är riktigt svårt att se ut när solen skiner på rutan också. De missbrukar salt i detta land och överdoserar det på vägarna. Vägarna är det jag är besviken på. Där är dem verkligen efter.

Annars har jag spenderat min morgon på gymmet, det kändes riktigt bra. Ska dit imorrn igen. Sug på den du Selander jag är duktig :P efter det så skulle jag träffa Lea på Starbucks fick skriva ut en vägbeskrivning och det gick bra jag kom rätt och jag kom i tid. Har bokat mina bussbiljetter med så jag kommer till och från Chicago det ska bli så sjukt kul att åka dit.  Nej men nu ska jag nog göra mig en omelett till lunch. Ha en fortsatt bra kväll Sverige.


Detta är min brumbil, Så USA eller hur? Hade ju hoppats på en Escalade
men man tar vad man får :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0