tummen upp

har varit en ganska lugn vecka tycker jag har haft tjejerna mycket själv på kvällarna för Jon har varit on call och Stacy har varit iväg. Och nu imorse åkte hon på skidresa och kommer inte hem förrns på tisdag så det är jag, Jon och tjejerna. Ska nog ta med dem på bio imorrn var det tänkt om de kan samsas om en film tillsammans, men det verkar svårt. Har också träffat Lea två dagar i rad nu hon är ledig mitt på dagarna med. Känns dock lite påtvingat eftersom hon och Mette träffades varje dag, och jag har svårt att umgås med samma person så verkligen varje dag. (ja mamma jag träffar Robin nästan varje dag men känns inte som samma sak.) :P Nu ligger jag i mina nya mjukis byxor och segar ska dra till gymmet sen men först är det dags för frukost. Hoppas alla har en bra dag.
Saknar alla hemma så otroligt mycket <3
mina nya svettisar. WISCONSIN. Sara jag vet att du vill ha dem :)

Kommentarer
Postat av: SARA

åååå jävlar vad snygga ett riktigt LL moment :) ha ha ha men clara du skickar väll ett par till OHIO med!

2010-02-19 @ 03:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0