You make me Smile

Måste börja uppdatera lite oftare både Robin och mamma tjatar. Har haft en riktigt rolig helg eller ja fredag var kanske inte jätte mega rolig men helt okej. Jag hämtade tjejerna från skolan sen åkte vi hem och sen åkte vi till StarCinema och tittade på When in Rome en riktigt bra film vi skrattade så vi höll på att dö verkligen. och Josh Duhamel is a real piece of candy. Sen åkte vi hem gjorde pizza och kollade på OS och lite film. Sen i lördes så träffade jag Vanessa, Franci, Gemma och Cathy på Starbucks vi gick lite downtown för det var Winter Festival i helgen men det var inte mycket för världen. Efter det så skulle Gemma och Franci jobba så jag Vanessa och Cathy åkte och handlade sen pkte vi till Vanessa och lagade lite mat. Och vilket hus hon bodde i det var ett typiskt Amerikanskt så sjukt fint. Vi åt och sen åkte vi till Memorial Union med några av V's College friends och tittade på en Akapella Konsert dem var sjukt duktiga jag och Cathy fick en liten crush på en av killarnas röst men vi såg inte hur han såg ut. Efter det åkte vi till ett HouseParty stannade där till 5 det var skit kul verkligen och en av killarna som var där har bjudit in oss till en Beer fest nästa helg så det ska bli kul även fast jag itne dricker öl. haha. Och igår kom den nya torktumlaren eftersom jag tagit sönder den andra. Jon tjatar fortfarande om att den var gammal och ändå behövde bytas ut. Sen träffade jag Lea på Barnes and nobles tog lite fick Varm choklad och Cinnemon scone. Sen visade hon mig en Scrapbooking butik som var typ större än HM i Hässleholm. Så jag har bestämt mig för att jag ska börja scrapbooka. Det verkar så roligt. Men nu ska jag snart dra mig till gymmet, behövs efter denna helgen. Oj vänta glömde skriva att jag var på basket i söndags min första match ever. Det var sjukt kul, det var som på film alla cheerleaders och marsching band och allt det var riktigt kul. Badgers vann med, GO BADGERS :)
Fick ett paket från hemma med. Tackar, tjejerna och Jon älskar döskallarna med så de får jag gömma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0