Vad är väl ett år i USA?

Har lite av en dålig dag idag. Detta är verkligen inte alls som jag trodde att det skulle vara. Det är inte så att jag vill åka hem, absolut inte. Men man trodde att USA verkligen skulle vara något speciellt att det skulle vara en riktig WOW känsla men det är precis som alla andra ställen skulle lika gärna kunna åka till ja jag vet inte men jag hade nog allt för höga förhoppningar när jag åkte hit. Men det är bara kämpa på vädret får en definitivt inte på bättre humör jag är så trött på vinter och snö jag vill ha sommar. Hoppas på att mina, Saras och Shqipes Miami planer blir av. jag behöver solsken:)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hjärtat! Det kanske är så att det inte längre känns som semester, utan detta har blivit en vardag nu.. då känns det kanske lite konstigt och annorlunda, eller? Jag är säker på att du kan klara detta bättre än någon annan. Du är en stark människa, Clara! Saknar dig!

2010-02-20 @ 11:33:46
URL: http://johannaastrom.blogg.se/
Postat av: amanda

jag vill ocksa dit .....

2010-02-23 @ 13:20:00
URL: http://amandaholso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0