Då var det snart dags

Då har man sagt hej då till nästan alla. Det blev en hel dag med Tessan i torsdags och sen fika på kvällen med med henne och Agnes. I fredags var det först klippning och färgning hos Ann-louise. Eftermiddagen blev fika med Johanna och det var tuftt att säga hej då verkligen. Sen på kvällen var det mys med Robin och familjen. Lördagen blev hektiskt. Först träffade jag Anna och Therese och de lämnade av en jätte fin present (bild nedan) Sen skulle det bli den sista promenaden med Ida på ett år och det kändes verkligen. Vi har kommit så nära det senaste året så är tråkigt att behöva lämna det nu. Men jag hoppas på att hon kan komma och hälsa på:) Sen på kvällen blev det Bio med Hubbe med, Snabba Cash, jag tyckte den var bra men boken är snäppet bättre allt stämde inte riktigt med boken. Inatt sov jag sista gången hos familjen Persson kommer sakna dem allihop. Det är som en andra familj.
Nu snart kommer "hokarna" på avskedsmiddag, Robin kommer också. Men allting är packat nu det är bara datorn som ska ner i handbagaget sen är jag färdig packad :)
Ha en fortsatt bra söndag lär skriva ett inlägg i natt när jag inte kan sova :/
Det är tee med spanien bild på framsidan och en bild från min 19 års dag
på baksidan

Kommentarer
Postat av: Annica

massor av res-kramar från mig! Hoppas du får en underbar upplevelse (såklart du får!) Kram från mig, Donna o Diana

2010-01-17 @ 18:23:54
Postat av: Sofia

Clara ha det nu riktigt jäkla bra i staterna! Kommer följa dig här och läsa om dina roliga äventyr!! Pusssssssssssssss

2010-01-17 @ 21:44:58
URL: http://sofiaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0