. . .

Idag har varit en lugn dag. Vaknade upp hemma hos min älskling har dragit på oss en dålig vana att sova lite för länge numera. Ändring måste ske till Robins fasa. Sen åkte jag hem för att det var rensa garderoben dags så nu är det riktigt fint. La ner några saker i resväskan som har kommit upp i sovrummet nu när det bara är två fjuttiga veckor kvar tills jag åker. Har pratat med Alexandra och så och vi har planerat att ta tåget till Kastrup tillsammans hon åker från Kristianstad så jag hoppar på i farten i Hässleholm. haha. Det ska bli en sån spännande upplevelse det här och en otrolig erfarenhet. Det kommer självklart bli svårt att vara utan Robin så länge men jag tror att vi kan klara det. Jag hoppas verkligen på det i alla fall. Nej nu är det dags att sova för min del, ni andra får sova så gott i natt med.


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0