Isprinsessa

Har åkt skridskor på Finjasjön med Robin nu på förmiddagen det var väldigt mysigt. Min lille man fick dock ont i fötterna så det var inte långvarit. Men vi tog av oss skrillorna och tog en liten promenad på sjön.
Har lagt fram alla kläder so mska med till USA känns konstigt att packa för ett år men om jag känner mig själv rätt så kommer jag nog köpa det mesta där. Shopaaaaaaaaholic :P haha. Nej men det är bara 5 dagar kvar idag man börjar bli lite nervös nu men jag ska göra det bästa av mina sista dagar i Sverige. Imorrn är det lunch och fika med Tessan och Agnes ska bli väldigt mysigt. Och på fredag är det klippning som gäller och sen en fika med Åström och å kvällen blir det bio med Älsklingen. Och lördag är det Frisk och Idis som gäller. Ja och massa mer hur ska jag hinna med allt. Nej nu ska jag fortsätta få kläm på min packning.

Ha en bra dag i det vita


Lite bilder från min förmiddag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0