Live your life

Skäms lite över att jag inte skrivit på 2 veckor men jag har haft fullt upp :)
Men kommer skriva mer nu när det bara är 14 dagar kvar tills jag flyr landet. Har börjat få lite resfeber och blir nervös för minsta lilla, jag är rädd för att jag ska glömma ta med mig alla möjliga saker. Jag har också haft några sista möten med en del innan jag åker. På juldagen fick jag säga hej då till Mormor, Morfar och Valle samma dag avr det GB och Janne med tycker inte om att säga hej då. Och igår var jag ute och gick med Peppe det var sista gången jag träffade henne detta året, det var en mysig promenad. Efteråt så skrev hon i min gästbok som jag ska packa med mig. Den kommer finnas på avskedsfesten på fredag så alla kan skriva. Har inte läst vad Pepsi skrev än utan tänkte göra det när jag är på planet :) Sen på kvällen åkte jag till Anna som var själv vi åt lite Pringles och holiday i Peppes är :P haha det var bara hennes näve som saknades i röret. Nu ska jag och Robin åka in till stan och ta oss en titt på MQ rean. Kul Kul.

Ha en bra dag

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0