Måndag

Hej alla!
Idag hade jag min första jobb dag. Mette visar mig alling ordentligt t.ex hur tvättmaskin och tumlare funkar diskmaskinen m.m. Sen visade hon mibilder från hennes år och klipp på youtube från alla sprot evenemang dem har här och jag måste verkligen hinna med både Hockey, Amerikansk fotboll och basket det finns liksom butiker stora som hus med bara Badgers grejer det är tufft. Sen åkte vi till gymmet det var grattis idag eftersom jag hade ett gäst kort men vi ska tillbaka imorrn så jag kan skriva in mig. Det var ett väldigt fint gym jag kommer nog hänga där. Efter det åkte vi till Starbucks och träffade Lea (en tysk aupair) jag tog en smoothie och enbart det för kände inte för att slänga i mig en kaka när jag tränat. Stolt över mig själv:D Sen öppnade vi ett bank account till mig idag och jag fick veta att här använder man checkar och jag fattar ingenting, ovanligt? NEEJ. Ber om ursäkt för att jag int elägger upp några bilder men det är för att min kamera är sönder, men jag ska köpa en ny i veckan. 2 kameror inom loppet av 2 veckor är inte dåligt, hoppas nästa håller:)
Nu ska jag sova det är ju en dag imorrn med:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0