New York

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera denna veckan men den har varit hektisk och jag har verkligen inte orkat. Jag är hos familjen du dem är hur underbara som helst den lilla, Hannah, gjorde frukost till mig imorse inte den nyttigaste kanske men Mette ska följa med mig i veckan så jag kan skriva in mig på gymmet. Jippi. Veckan i på skolan var sjukt kul alla svenska tjejerna var underbara när vi lämnade skolan kändes det som vi hade kännt varandra längre än 4 dagar. När vi skulle åka planerade vi att vi skulle ses snart igen :)  Jag har haft hemsk hemlängtan idag. känns som jag aldrig kommer klara ett år men jag vill verkligen inte ge upp. Men jag saknar Robin sjukt mycket eftersom jag inte kan ringa honom när jag vill och liknande. Om jag ska vara ärlig så trodde jag itne att det skulle bli så svårt att vara ifrån honom men det kommer verkligen bli ett test för vårat förhållande men jag vet att han stöttar mig även om han vill att jag ska komma hem nu direkt. Men nu får vi trycka in lite glada tankar i mitt huvud. Hannah bjuder på egg rolls ikväll det ska bli spännande. Och imorrn ska vi till Tyrol Basin för att åka skidor det ska bli riktigt kul att träffa alla andra aupairer. Men nu ska jag sova en stund har fortfarande jetlag i blodet :)
Vi hörs snart igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0