New York

Då var man i New York. Det var en händelserik dag igår. När man vaknar på morgonen så fungerar inte datorn, det kom upp massa rutor om att min laddare inte passade med datorn, riktigt rolig början på resan. Men annars gick allt bra var uppe 24 timmar i sträck så man lider lite av Jetlag idag när man suttit på lektioner hela dan. När vi kom fram vid 11 (usa tid) alltså 05.00 svensk tid så bjuder dem på pizza första kvällen i USA FAST FOOD of course :P Maten här på skolan är ingen höjdare direkt men man måste ju äta :) Det är ingen hög standard sängarna är inte sköna och hon som sover över mig snarkar som en gris.  Men nu har jag inte tid att skriva här för jag pratar med Hubbe på msn. Bilder kommer jag lovar.
Clara

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gumme :) hoppas du har det bra!

2010-01-21 @ 07:06:57
URL: http://johannaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0