Pensionärs Bingo

Idag har jag spelat Wii Dance med Mette och Hannah. sen åkte vi down town för att träffa några av de andra aupairerna innan mötet. Alla var jätte trevliga, lärde känna dem hyfsta bra:) Sen var det Bingon och vi missade första kvarten för att vi inte hittade dit. Lyckat att komma försent till första mötet. Men det var inga sur miner. Efter Bingon som jag intte hade sådan tur med så åkte vi till Hooters ni har säkert sett stället på film det är kvinnliga bartendrar i minishorts och tank top. mycket mysigt. Efter det så körde jag och mette hem och bastade det var skönt, men vi svenskar klarar inte sitta lika länge som dem från Finland det är ett konstaterande :) haha men nu ska jag sove imorrn börjar jag jobba ska upp 05.40. Första dagen nu, jippi :)

Kommentarer
Postat av: julia månsson

nu har du en ny läsare. hoppas du har det bra. over<3

2010-01-25 @ 19:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0