Söndag

Idag är jag på bättre humör efter att ha pratat lite med mamma i morse. Pratade lite med Stacy imorse och berättade när mamma, pappa och Julia skulle komma och det krockade med camping resan till Idaho som vi ska göra så jag fick ringa mamma och berätta men det löste sig så de kommer till min födelsedag istället :) Mycket bättre. Så vill ni ge mig presenter när jag fyller år så är det bara att åka med dem till Finja så tar mamma med dem till mig sen. haha. Idag skulle vi ju som sagt åka skidor men det regnar här så det är inget skidväder så det blir bingo istället. Det känns lite pensionärs aktigt men jag har aldrig gjort det så det ska bli kul. Jag hoppas det blir mer action sen när man lärt känna lite aupairer för nu är det ganska segt att bara ligga här. Men jag kommer vänja mig det vet jag . Ha een fortsatt bra söndag allihopa.
Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0