Two is better then one

I onsdags var det dags för min första körlektion. Man trodde ju att man kört sin sista när man tog sitt körkort i Sverige men icke sa nicke nu är det dags att köra igen. Läraren heter Corey och han är väldigt stor och när han pratar med mig så ser jag inte hans ögon för glaset i hans glasögon speglar sig. Han blev väldigt chockad när jag berättade att i Sverige kör vi på höger sida. Han trodde hela Europa körde på vänster bara för att Strobritanien gör det. Han är nog inte lika världsvan som jag eller hur mormor? :P Imorse gjorde jag pannkakor för första gången det blev riktigt bra man tar bara pannkaksmix och blandar med vatten och sen stoppar lite choklad bitar i:) Sen idag åkte jag och Mette till West town mall för en fick på Starbucks där träffade vi Lea sen gick vi på shopping jakt. Och man kan ju inte annat än älska Forever 21 där finns bannemig allt :P Men kunde inte shoppa upp allt för jag måste ju köpa mig en kamera så fort som möjligt annars får mamma spader för att jag inte har några bilder:) Men nu är det läggdags är trött som bara den min LCC har varit här och pratat med mig och mina hostparents kändes som hon aldrig skulle gå.
Men godnatt alla mina vänner.
Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0