Bilder

Hejsan
orkar inte berätta om Idaho här så det kommer komma upp massa bilder istället. Denna veckan har varit lugn tjejerna har haft windsurfing tisdag till torsdag så förmiddagarna har spenderats downtown. Sen har  har tjejerna gjort vad deras lista har sagt så vi har inte haft mycket tid över. men nästa fredag när de är färdiga med windsurfingen så åker vi till Noaks Ark en av USA's största vattenland och chillar sen åker Heather på läger ska köra henne till hennes outpost vilket tar typ 8 timmar fram och tillbaka. JIPPI. Ikväll hade jag middag med Cathy Steffi Lea och Franci kommer sakna de så mycket de åker hem i augusti allihop utan Lea för hon åker på måndag men kommer antagligen tillbaka inom en månad. Nu är jag så trött men ska lägga upp bilderna och sen sova. Lägger upp hälften nu och hälften imorrn det tar sån tid.

Godnatt


Rich, Jonathan, Stacy, Hannah, Nathalie, jag, Heather, Walt

Heather och Brenden

Heather jag och Brenden

Heather jag och Tessa

Shirley, Jodi, Denise och Julie. Creatures of the Sea

Vid en Hot Spring


Rafting. Jag är kvinnan i blå hjälm :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0