Cool Beans

då var det dags att skriva igen är dålig på det nu förtiden. Men när mormor skickar ett mejl så är det dags att ta sig i kragen och skriva. Var och lämnade Heather på sitt camp i onsdags stannade vid stugan på vägen hem var meningen att vi skulle spendera torsdagen där men det blev inte så lyckat regnade som aldrig för jag var hemma redan klockan 1. Jag gjorde mig i ordningen och tog det lugnt sen körde jag en snabbis till köpcentret innan jag åkte till Steffi. helt plötsligt när jag kör öppnar sig himlen när jag kör och jag som har dåliga vindrutetorkare på bilen ser inte ett skvatt men jag tar mig till West towne då visar det sig att det är tornardo varning och att jag inte kan lämna köpcentret. Får sitta i ett hörn och vänta en timme för alla affärer stängs när det är tornardo varning. Riktigt kul verkligen. Efter det åker jag hem till Steffi vi äter lite gott och tittar på Why did I get married? sen sov jag där. Har haft hela helgen ledigt så behövde inte jobba fredag. Stannade hos Steffi till 4 dagen efter för då kom hennes HF hem så då fick jag pysa. Lördagen var ganska lugn tog mig igenom några Prison Break avsnitt sen träffade jag Steffi Cathy Vanessa och Franci för att gå på bio vi såg Knight and Day. Sjukt rolig film verkligen alla borde se den. Efter det fick Vanessa sin födelsedagspresent och sen blev det donken. Söndag var det en dag på köpcentret med Cathy jag köpte ingenting tro det eller ej. Sen hem till Anthony för att fortsätta vårt Saw marathon. Så nu är vi klara med alla 6 väntar nu på att den sjunde ska komma ut. SPÄNNANDE. Denna veckan och början på nästa har jag bara Hannah för Heather är som sagt på läger. Så Hannah fattar alla beslut. I måndags spelade vi minigolf och Hiball det var riktigt kul synd att man svettas ihjäl bara det är fruktansvärt. Idag åkte vi till Granma för att åka till Ellas Deli för lunch och efter det åkte vi till Monona Pool för att plaska runt i två timmar. det var riktigt kul. Får se vart vi beger oss imorrn. Kan ju skriva det med att jag stannar 9 månader längre än vad det är sagt. Kommer att komma hem igen i Oktober 2011. Saknar alla hemma så sjukt mycket så ni får gärna komma och hälsa på. Tog beslutet att stanna för att jag känner att jag inte har något att komma hem till direkt. jag har inget jobb som väntar och jag har ingen aning om vad jag vill plugga. Så jag tar vara på den tiden jag får här och Sverige kommer jag att se tillräkligt av resten av livet.

Hoppas alla har det bra där hemma. Kommer en bildbomb imorgon. Längtar tills mamma pappa och Julia kommer. :)

Älskar er mormor och morfar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0